Facebook noscript imageStockholmsbörsen återhämtade sig efter techfrossa
Stockholmsbörsen återhämtade sig efter techfrossa

Stockholmsbörsen steg svagt på onsdagen efter tisdagens nedgång. Det breda OMXS-indexet slutade på plus 0,2 procent vid stängning, rapporterar TT,

Stockholmsbörsen återhämtade sig delvis efter gårdagens fall på 1,2 procent. Techfrossan som präglade tisdagen verkar ha lagt sig.

Denna artikel är endast för prenumeranter

Välkommen att prenumerera på Bulletin. Då får du tillgång till hela artikeln och allt vårt exklusiva innehåll. Välj din prenumeration och bli en del av Bulletins community idag.