Stockholmsbörsen återhämtade sig efter techfrossa
Stockholmsbörsen steg svagt på onsdagen efter tisdagens nedgång. Det breda OMXS-indexet slutade på plus 0,2 procent vid stängning, rapporterar TT,
Stockholmsbörsen återhämtade sig delvis efter gårdagens fall på 1,2 procent. Techfrossan som präglade tisdagen verkar ha lagt sig.